VFF

Idag var det en efterlängtat comeback i VFFtröjan. Efter 5 års spel i Gunnebo gick jag tillbaka till min moderklubb där allt började. Kändes riktit fint och extra roligt med fin konstrgräsmatta och skinande sol. Jag fick spela ytterback, en gång ytterback alltid ytterback som man brukar säga.
.
Hur gick matchen då? jo för min del gick det hel ok, jag har varit sjuk hela veckan så hade det lite jobbigt med flåset. Vi fick 1-0 i baken tidigt på straff, det stod sig halvleken ut.
.
I andra så gjorde Fält 1-1 men direkt efter så satt dom 2-1 på frispark. Vår målkung Oscar Ring gjorde 2-2 och alla trodde på ett lika resultat. Tji fick vi då Högsby kunde göra 3-2 i slutet av matchen.
.
Sett över hela matchen är jag nöjd med vår insatts, Högsby kvalade till DIV 3 förra säsongen och dom var storleken större än oss denna dag. Det var varjefall roligt att få spela igen och hela gänget är fantastiskt skönt. Det var min första och sista match på ett bra tag nu känns tråkigt fotbollsmässigt, men fantastiskt gött med semster.
.
Här är en gammal bild från när man var fräslare i Gunnebo. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin