Festival

Nu börjar värmen hitta hit och shortsen har gjort premiär. Sommarhitsen börjar komma och folk är peppade. Semestern närmar sig med stormsteg och det innebär sol, bad och festivaler. I 15 års tid har jag glidit runt i Sverige och sett så sjukt många band så att era öron skulle bli fyrkantiga om jag radade upp alla artister.
.
Iår har jag inte bestämt om det blir nån festvial eller inte, men om jag känner mig rätt så bär det av till någon festival Campingen, stämmningen, människorna, allt är så sjukt värt på en festival.  Här kommer lite sköna bilder från några äldre festivaler.
.
Nu börjar värmen hitta hit och shortsen har gjort premiär. Sommarhitsen börjar komma och folk är peppade. Semestern närmar sig med stormsteg och det innebär sol, bad och festivaler. I 15 års tid har jag glidit runt i Sverige och sett så sjukt många band så att era öron skulle bli fyrkantiga om jag radade upp alla artister.
.
Iår har jag inte bestämt om det blir nån festvial eller inte, men om jag känner mig rätt så bär det av till någon festival Campingen, stämmningen, människorna, allt är så sjukt värt på en festival.  Här kommer lite sköna bilder från några äldre festivaler.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin