Fotboll

Första jobbdagen avklarad, var som ett lik i morse, men när jag upptäckte att vädret var som set ska en onsdag i maj så blev det genast lättare.

Jag har nog berättat 28773283 gånger hur min resa har varit, många nyfikna. Men känns sjukt gött att vara tillbaka. Kidsen var coola som vanligt och vi gjorde tacos på hemkunskapen, hur gött som helst.

Hastigt och lustigt så fick jag ett samtal av coach. Jag var visst aktuell för dagens match, trots endast en träning. Sitter på bussen med ett gäng sköna dudes och taggar. Jonte Karl-Bertil fält öhr är förhoppningsvis kvällens frälsare


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vare inte han som spydde ner sina byxor o skor!?!?

2012-05-03 @ 23:14:18
Postat av: Steve

Haha, du har helt rätt Fredde ! Hans farsa fick ta hand om det! :)

2012-05-06 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin