Träning

Efter tre månaders uppehåll och 5kg viktminskning är det på tiden att ta tag i livet och börja träna igen. Idag pyntade jag upp ett årskort på Actic, ett helt nytt gym för mig. Actic ligger nära och bra och verkar ha en skön stämmning, det finns muskleknuttar där såsom Liam och Eriksson, även ödlan å Bobbo kan synas där med jämna mellanrum.
.
På min redan smala kropp är det trist att tappa 5kg, det märks ganska tydligt. Så nu blir det 2 lugna veckor med helkroppsträning innan hårdträningen träder i kraft. Jag är sjukt peppad och ser fram emot några sköna månader på Actic.
.
Kommer givetvis börja lägga upp lite sköna träningstips med tiden jag kör. Här kommer några träningsbilder från i vintras från TR.
.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin