Utegym

För någon månad sedan så skickade jag in ett medborgarförslag om att Västervik borde ha ett utegym. Jag pratade med kultur och fritssförvaltningen och dom tyckte det var ett sjukt bra förslag. Någon vecka efter att jag hade skickat in och skrivit på bloggen om det så var det några killar som fick med VT på ett repotage om utegym och dom hade nyligen skickat in ett medbargarförslag dom oxå, skoj!
 
Nu har jag fått svar. Kommunen har inte tagit med det i denna budget men till 2013 ska dom se över det igen. jag tror dock inte att det räcker med att man har skickat in ett förslag. Om fler är intresserade så hör av er till dom, skriv på facebook, sprid till polare. Jag vill verkligen ha ett utegym och det skulle vara så sjukt nice för viken att ha ett! Så hjälp mig att få ett utegym till Viken så pumpar vi där i vår!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin