I morgon tack

I morgon kommer förhoppningsvis min mobil. I snart en vecka har jag varit utan då jagblev bestulen förra torsdagen. Till en början höll jag på att sakta men säkert dö av abstinens. Nu efter ett gäng dagar så har jag vant mig och det är ganska så skönt att slippa känna det där "jag måste kolla".
 
Den största nackdelen är att det är svårt att få tag på folk, men det är bara hoppa upp på hojjen å leta runt. Det jag saknar mest är att kunna ta bilder och uppdatera bloggen med fräscha bilder. Men från och med i morgon så kommer det levereras en hel del fett!
 
Får bjuda på något gammalt som ligger på burken. Typ lite sköna bilder fårn min å Ödlans Greklandsresa förra året.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ödlan

Massage? Not tomorrow, today! Tomorrow you go home!

2012-10-09 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin