Jahopp

Jag klarar mig ganska så bra utan mobil. Har jobbat idag och har inte riktigt haft tid att tänka på det. Eller tänkt på det har jag gjort med tanke på att jag suttit i telefonen halva dagen och försökt att styra med försäkring och mitt sketna 3 abonnemang.
 
Det som är lite surt är att man inte kan ringa nån eller skicka sms, lixom vad fan händer till helgen? 
 
Förhoppningsvis så löser det sig i morgon då jag ska åka till lkpg å fixa nytt simkort och så ska jag försöka hitta någon mobil där. Eller om någon vet en begangnad iphone 4s så hör av er här eller på min facebook.
 
Får se hur denna helg smakar!
 
På söndag har vi seriefinal borta mot Hultsfred. Vinst eller lika och vi är klara för Div4 elit. Hoppas att det står något liknande i VT på måndag..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Låt kanonerna tala!!! Å skicka bönnerna ner i 6:an

2012-10-06 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin