Dom sa JA

Så var det dags för mitt första bröllop sedan urminnes tider. Efter att ha stresslånat ihop kläder så var jag redo. Knde mig stel men stilig. Jag, Wurt, Alex och Nina begav oss mot nkpg för att möta upp lite andra sköningar som oxå skulle med. 
 
DMP, chefen av chefarna hade tråkigt nog glömt!?! sin kavaj i Malmö så han fick smälta in med ett par svarta jeans, blå tisha och grå tröja. Det gjorde han suveränt. Alla andra hade kostym. Jag hade nog hellre haft vanliga kläder, men ibland så får man ställa upp.
 
15.00 började vigseln. 15.02 störtade Ankan, Ugh och gänget in i kyrkan, epic! Hur som helst så var det en fin vigsel i kyrkan och dom sa givetvis JA!
 
Var allt höll hus har jag lite dålig koll på, men i skogarna runt nkpg var ett faktum, mysigt! Festen innehöll ett gäng bra tal, sjukligt god mat med efterrätt, massa läsk, många skratt och slutligen disco. Det var gött att se Erik och Karin så lyckliga tillsammans och det var så sjukt nice att hänga med alla som rest från sveriges alla hörn.
 
Tack för en fantastiskt trevlig dag och kväll. Lycka till Erik och Karin.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin