Skatekids

Var ganska länge sedan jag rullade på brädan, tråkigt men sant. Blir att damma av den lite nu till hösten och se om mina nolliepressureflips sitter kvar. 
 
Påväg hem från gymmet hörde jag det härliga ljudet från några skates som flippades runt, var självklart tvungen att dra å kolla läget. Gurkan, Anton och Arner chillade ut med brädorna. Pepp som fan att kidsen hänger i och skatar på, det är sånna som gör att stan fortfarande lever. Nya generationer som tar över efter oss gamlingar.
 
Gurkan som är Wurts brorson är vild och galen, lite utav motsattsen till Wurt, jag vill se dom köra en game of skate mot varandra.
 
Trots att vi har en skatelokal är det viktigt att fortfarande vara ute på gatorna, leta spots och visa att det finns skatare i stan, folk måste få höra och se oss. Man saknar tiden man gled runt på stadens gator, letade spots och härjade med busschaffisarna på stationen. Keep going kids
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin