Svensexa

Idag har jag varit på min livs första Svensexa. Vår käre vän skogshuggaren Erik Alne ska snart gifta sig och då måste man ju ställa till med bus. Vi "kidnappade" Alne när han testade kostym på Carl Otto. Vänner från halva Sverige hade letat sig hit och det var laddat för en heldag med massa gött.
 
Vi började dagen med Gocart. Efter träning och tidskval var det dags för B och A final. Bfinalen glömdes bort då allt fokus var på A. Jag startade som nr 6 och Alne som nr 4. Efter en rafflande start en hel del krockar och mycket vinnarskallar kunde Åkerman som hade ledning hela racet ta hem allt, jag kämpade mig till en andraplats och Alne tog en helt ok tredjeplats. Skön tävling!
 
Vi begav oss till nästa station som var paintball. Det var ett jäkla skjutande och många osm fick ont, vi avslutade det hela med att avrätta Alne som fick springa och ta en flagga medans vi pepprade honom. HÄRLIGT!
 
Efter det var det ett ministopp på corner innan vi begav oss till Saunan på Lysingsbadet, en välbehövlig realx med bastu och bubbelpol och självklart ett dopp i havet. 
 
Kvällen avslutas med Nintendo 8bit hemma hos Alex. Har aldrig sett så mycket spel i hela mitt liv. Får se vart kvällen och natten bär av. En Mycket trevlig tillställning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin