Vilse i storstan

Igår var det sovmorgon till 12 på schemat. Därefter drog vi ut till Sätra för att kolla in SM i crossfit, några minuter innna jag klev in i sätrahallen så kände jag mig vältränad, efter att jag klev in där så kände jag mig som en otränad klenfis. Dra mig baklänges vilka monster som körde där inne, inte några uppumade björnar utan så sjukt trimmade kroppar med maximal uthållighet, jag gillade det jag såg och för Beo så var det säkert paradiset med dessa män i bara överkroppar.
 
Är sjukt sugen på att komma hem och pumpa, lägga om mitt träningsschema totalt.
 
Blev en sväng på stan oxå och när hungern började krypa sig inpå så gjorde man det klassiska, sprang runt från matställe till matställe tills man blev sådär grinigt hungrig. Blev tillslut rätt lyckad med god wook med tofu.
 
Lugn lördagskväll med tv och sova tidigt. Är på g hem till Viken nu för att spela lite match.
 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin