Aktivitetslördag

idag har det varit full fart och fläkt. Paintball och gocart på schemat. Hälften hade aldrig spelat paintball innan, det märktes. Några fick ta ordentligt med stryk. Kisen kommer inte kunna sitta på en vecka, Hällgren har fått en ny frilla och Jensas rygg är mosad.
 
Gocarten avgjordes genom ett litet Grand Prix. De 5 bästa tiderna körde A-final å resten fick göra upp i B-finalen som Ryderstren helt ohotat vann. Sämst av alla Blev Adolfsson.
 
I A-finalen hade jag guldläge då jag fick den bästa tiden och startade först. Det var rafflande bakom mig, men skönt nog höll jag hela fältet bakom mig hela racet. Enligt Kisen hade han kört om mig om det var ett varv till, jag tvivlar.
 
Gött att ta hem segern. Ikväll laddar vi till Palle då det blir att röjja sönder på mainfloor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin