Att förlora

Gillar man att titta på sport så vet man hur lack man kan bli om sitt lag förlorar. Spelar man fotboll, hockey eller håller på med någon sport så vet man hur jääääääääävla jobbigt det kan vara att förlora en match och framförallt en vitkig match. jag tror inte det har så stor betydelse vilken nivå man spelar på, känslan är nog densamma. 
 
Idag kollade vi på CL fotboll, Dortumnd mot Malaga. Kvartsfinal och Malaga ledde sensationellt med 2-1 i slutskedet. 90 minuter passerade och det räckte med lika för att dom skulle gå vidare. Då gör Dortmund 2 mål på övertid. Asså jag led med Malaga så sjukt hårt, jag vet att dom inte kommer kunna sova inatt. Så sjukt nära att nå semifinal och förlora på mållinjen.
 
Jag känner att jag har bara bladdrat massa på sista tiden, skärpning och börja skriva om något seriöst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin