Poseskola

Söndag, strålande sol och för en gångs skull riktigt skönt ute. Nu börjar våren krypa inpå å det är ruggigt njutbart. Jag var sugen på att dra till Åtvidaberg och kolla på när AIK kom på besök, men ekonomin och orken tröt för de felsta. Sen messade Möller att han skulle börja på bänekn, då blev valet enkelt.
 
Istället drog vi ut til Korpa för at avnjuta lite sol och snacka skit. En härlig dag med andra ord. Dagen till ära så testade vi lite posebilder med en av mina elever Andreas Ekberg. Jag måste ge han beröm för att han lyssnat på mig tipps och att posera framför kamerna för första gången så gick det bra, det var lite stelt och osäkert vad det gäller poser, men helt klart godkänt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin