Snor

Igår så var det fokus på lite sköna poseringstips. Idag gjorde jag en stor tabbe. Tog en asnice posebild, så i efterhand så märkte jag att jag hade en liten snorgubbe i näsan. För allas matro så lägger jag inte ut den här. Har fått många klagomål att jag är äcklig, men jag är inte så äcklig egentligen.
 
Bilden kan ses på instagram på egen risk.
 
Har spelat match idag, vi vann med 2-0 mot Överum. Solen skiner och denna vecka blir det rätt slappt på jobbet. Det firas med några sköna låtar.
 
TJR - Ode To Oi
The Notorious B.I.B - Juicy
Kartellen - Mina områden
Three 6 Mafia - Dangerous Posse
 
Bjussar på en gammal bild på mig och Nicke, inga tatueringar, mindre muskler.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin