Uppladdning

Idag har det varit fokus på seriepremiären. Efter en lång försäsong så skulle det äntligen vara dags att kämpa om poäng. Strålande sol, vår och hemmaplan, perfekta förutsättningar.
 
Dagen började med en promenad och givitvis lite posebilder. Hittade en skön trappa utanför Lager 157 där jag samtidigt passade på att köpa ett par brallor och brillor. Begav mig därefter ner till stan för en lunch på morella med Ajan och Albin, sjukt gott!
 
Taggade på i omklädningsrummet med bra musik och ett sjukt taggat lag. Matchen i sig ägde vi från början till slut, dock så fick dom in 2 mål på 2 lägen, men vi kämpade oss till ett kryss, på övertid blev jag fälld (alla säger att jag filmade) och Martinsson kunde dunka in 2-2 på straff. Skönt då men ändå surt när vi ägde hela matchen och skapade så sjukt många lägen.
 
Ikväll blir det utgång med laget, håll i hatten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin