Framtiden

Idag tittade solen äntligen fram, dock blev inte dagen som jag tänkt mig, Jag trodde på en skön dag med stek och beachvolly då jag för en gångs skull dissade korpa. Men lögasjälarna lös med sin frånvaro coh dom som var där begav sig hem tidigt, besvikelse!
 
Istället begav jag mig till hamnen och kollade in juniorernas slutspel i SFO. Killarna från mitt jobb hade dragit ihop ett lag och att dom vann hela skiten var ingen skräll, trots att finalen avgjordes på straffar så var det inget snack om saken.
 
Dessa grabbar vann inte bara SFO utan under våren så var dom med och slogs om SM guldet. Iår räckte det inte önda fram men nästa år så. Inom några år så kommer vi kunna se några av dessa lirare i kanske högstaligan och det skulle inte förvåna mig om någon spelar i landslaget. Dom är alltså äckligt duktiga på att lira innebandy.
 
Ska bli skoj att följa deras utvecklign. Work hard - play hard
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin