Skate

I många år var skateboardåkare en stor del av mitt liv. Vi var ett stort gäng som skatade i princip varje dag. På sommaren bodde vi typ på stationen, skatade, drack läsk hos wogga å käkade falafel på kupé.

Under vintrarna hängde vi på ung kultur.

Jag ska inte säga att jag var sjukt grym, men jag älskade det jag gjorde och vi hade så sjukt skoj tillsammans.

På senare år så var jag ordförande i skateföreningen och skatade ibland. Men det var mycket roligare att titta på kidsen och se dom utvecklas på brädan.

Nu duger min bräda mest till att glida på och som idag posera. Jag kommer inte ta tag i Åkandet igen, men jag kommer med jämna mellanrum damma av brädan å försöka mig på lite kickflips.


Kommentarer
Postat av: Lizardo

Efterfrågar blogginlägg från Motala!?

Svar: Sjukt att det inte blev nåt därifrån och nu är det lite sent :( tog ju typ inga bilder :(
None None

2013-08-10 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin