Sommarlov och vi skiter i allt

Sommaren börjar lida mot sitt slut, semestern är över och man börjar göra sig redo för hösten. Men dra mig baklänges vilken fantastisk sommar jag har haft. Helt sinnessjukt bra väder, sjukt sköna häng, många fina spelningar, många roliga fester, hundratals räkor, sojakorvar i mängder, ja hela sommaren har varit så sjukt nice, den bästa på många år enligt mig!
 
Jag tänker göra 3 delar med sköna bilder från sommaren. Jag börjar med Juni, då väderhunken och Fredde var här från Sthlm, då jag spräckte skalle på löga när jag levererade årets första räka, de första grillhängen, skolavslutning fyllde med glädje och en flod av tårar, pappa som fick en stroke, wurt å jonna som fick Assar och avslutningsvis några dagar på Bråvalla. 
 
Som ni hör, en sjukt grym start på sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin