Årets lista

 
Ska göra en lite kort frågeställning till migsjälv om året som gått.
 
Årets hunk: Utan tvekan Joel Kronstål-Karlsson aka Jolly Jumper, VFF och Vikens hunk
 
Årets jobbigaste: Att jag blev silvermunk
 
Årets värsta: Att jag gick ner 8 kg på 8 månader när jag slutade att träna.
 
Årets sötaste: För andra året i rad så blir det Frasse, han är så sjukt söt.
 
Årets räddning: Att vi i VFF vann tjust open och blev bäst i småland på futsal, det var årets räddning efter en sjukt dålig säsong.
 
Årets sämsta: Vintern? jag som var så sjukt pepp på snö och försöka bygga nåt skoj rail, så är det typ höst ute.
 
Årets låt: Wake me up med Avicii, inte för att det är min favorit, men den har varit en succe på dansgolven under hela sommaren och hösten.
 
Årets film: En oväntad vänskap. Vet inte om den kom iår, men det är den bästa filmen jag sett under året..
 
Årets flopp: Att Sverige missar VM nästa år.
 
Årets skönaste: När Beo kom hem från USA.
 
Årets värsta: När min pappa fick en Stroke
 
Årets bästa: Sommaren, asså hur jävla bra var inte den? bästa på flera år.
 
Årets tabbe: Att göra räkan på löga. Slutade med ett besök på akuten.
 
Årets jobbigaste: Att komma tillbaka efter många månaders vila.
 
Årets känsla: När jag spelade på spelningen för världens barn, så sjukt mäktigt!
 
Årets frihet: Min diskamskin, det är min bästa investering ever!
 
Årets spel: Skitgubbe (Ekberg blev flest gånger)
 
Årets stöd: Demostratioen eleverna gjorde för mig, har aldrig vart med om någon liknande känsla!
 
Årets flottigaste: El Greco från Torino.
 
Årets ö: Bananön, då vi svek första ön iår.
 
Årets sjukaste: Fält och Liffner delar på den platsen, två sjuka individer.
 
Årets program: 69 frågor om sex, när det sändes från Viken.
 
Årets spontana: Älgsafari mitt i den småländska skogen, sjukt värt!
 
Årets flopp: När vi skulle vara parkeringsvakter till kanervalen. Kom 1 bil på tre timmar.
 
Årets chef: Goran. Han jobbar typ som mig fast i lkpg, älskad av sina elever och använder ordet chef i vajre mening.
 
Årets klädesplagg: Jeansjackan jag fick av farsan.
 
Årets mäktigaste: Hade velat skriva mitt skägg, men Kihlmans skägg är fan så mäktigt!
 
Årets nya vän: Ibbe från Hultsfred som började följa mig på instagram igår, vilken legend!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin