Julafton

Julafton är inte min favoritdag som den är för så sjukt många. Jag tycker det är mysigt att träffa familjen och äta god mat. Men jag vet samtidigt att så sjukt många mår dåligt, kanske inte har någon att fira med eller många barn som får se saker man inte ska få se på julafton. Så mina tankar går till dom som har det jobbigt nu.

Men man kan samtidigt inte gräva ner sig, jag har haft det Nice och jag är fortfarande mätt efter mammas mat. 

Har installerat en ny tv hos pappa, hans tjocktv har gjort sitt. 

Har varit hemma hos familjen Nyhlen en sväng oxå och nu har jag landat i soffan.

Dags att ladda om inför morgondagens bravader, kommer bli fett!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin