Läskande

Asså dra mig baklänges vad denna blogg suger! Jag måste verkligen ha som nyårslöfte att det ska bli en uppryckning.

Idag tänkte jag dock göra en topplista över mina 3 favoritdryckerjust nu.

På tredje plats kommer fanta lemon. En läsk som är så sjukt underbar för smaklökarna. Ganska så somrig läsk, men funkar även på vintern.

På andraplatsen kommer den klassiska brämhult hallon. Den köper jag ofta till festen eller när man vill ha det lite lyxigt. Får gåshud bara jag tänker på den.

På en hedrande förstaplats kommer självklart julmust! Apotekarnas såklart. Jag tror inte jag behöver beskriva just varför den ligger etta, smaka själv å njut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin