Åhmans

Efter en riktigt fin måndag med både styrekträning och DJ så lunkade jag hemåt i duggregn. Lite lätt gamnacke och blicken rakt ner i marken för att slippa få skiten från himlen i ansiktet. På håll såg jag ett ljus, en stor fin sylt som lös upp det mörka området kring Hallströmsgatan. ÅHMANS!
 
Fan så länge sedan jag tog en Åhmans, men idag var det dags. Man önskar alltid att Wogga jobbar, tyvärr hade jag inte sån flyt idag. Fast sjukt egentloigen med tanke på att han jobbar 90% av tiden då Åhmans har öppet. Trots att inte Wogga jobbade fick jag en hälten av varje och jag kunde med ett leende å läpparna fortsätta moin promenad hem. Fan så gött!
 
Tyvärr försvann bilden på min svingoda hälften av varje. Det mest klassika man kan köpa på Åhamns är dock en hälften med en halv wäk. Så just därför bjuder jag från en dubbel wäk(a) från korpa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin