Äta

Är inne i en fast där jag försöker gå upp lite i vikt, vilket innebär att man måste äta som en häst. Att äta mycket tycker många är lätt, men nu menar jag inte äta mycket 2 gånger om dagen, utan nu menar jag äta mycket typ 7-9 gånger om dagen.
 
Det är svårt att variera sig och det är inte så nice att äta när man inte är hungrig.
 
Jag har precis käkat vegpytt med ägg och funderar på att göra linssoppa att ta med mig som matlåda till jobbet i morgon.
 
Nu blir det att dö soffan, var länge sedan jag gjorde det. men känner jag mig rätt så kommer jag försöka hitta på något om 30 minuter för jag blir för rastlös.
 
I morgon kan det bli pizza, men orkar jag ska jag göra en fräsch sallad å en grymt god qournfärs med pasta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin