Att förlora

Jag HATAR att förlora, det spelar ingen roll i vad jag förlorar, jag bara hatar det! Kortspel, fia med knuff, fotboll, innebandy eller tvspel, allt suger att förlora i. Ikväll var det dags att förlora i bowling.

Jag började med korpbowling för 3 år sedan, det gick riktigt bra och jag hade ett fint snitt. Andra året gick sämre, inget funkade och jag blev mer å mer knäckt för varje match som gick. Så mitt i säsongen så kastade jag in handduken och gav upp, yes jag gav upp! Min bowlingpolare fick hitta en ersättare.

Iår så är jag lite reserv om det behövs, och idag fick jag göra comeback. Det gick åt skogen. Det var inte helt å hållet mitt fel, som tur var! Men vi förlorade och det suger.

Älskar att vinna - hatar att förlora

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin