FIFA 13

Ikväll var det upplagt för Halokväll med VFFgänget, tyvärr droppade det in återbud efter återbud och tillslut stod jag och Ekberg själva utan något häng alls. Turligt nog skulle ett annat gäng, "Gunnebogänget"  ha FIFA lira. Jag är nog sämst på FIFA, men vi drog dit ändå.
 
Pizza, hockey å tipp stod först på schemat, pizza gick bra, resten åt skogen! På två tvapparater skulle det liras FIFA, jag å Kilman röstades fram till de sämsta lirarna och givetvis så blev vi lottade tillsammans i första turren, det gick åt pipsvängen.
 
Efter ett gäng matcher kom man in i det och i andra turneringen kom jag och Icern 2a, helt ok. Kilmans finalplatser lös med sin frånvaro och inför sista turneringen hade vi båda chans att gå till final. Efter två rysande semifinaler stod jag och Malmberg i Final mot Rydersten och Kisen. 3-0 ledinign för oss och jag tordde guldet var hemma, men på någon minut vände dom och ledde med 4-3. I slutsekundrarna kvitterade vi och det gick till förlänging. Där petade vi in segermålet och guldet var ett faktum. Det sjuka med hela finalen var att jag gjorde ALLA 5 mål, vi hörs!
 
Tror att jag lägger ner min FIFA karriär nu när jag är som hetast. Tack för en sjukt bra kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin