LKPG

Idag var det LKPG på schemat med Ödlan. En rätt tidig morgon för att vara lördag. Lite struntprat och ditresan gick som en oljan blixt. Mötte upp fotbollsproffset Möller och frugan Emma för en lunch. Olearys blev det och är grymt besviken, hamburgarbröd med en stor svamp i mitten. Inte värt 160 spänn.
 
Blev en runda på city, där mötte vi upp Tommi och Tatuteirngsmannen Martin som har bivit sjukt bra med nålen. Vi begav oss till Ikea för att shoppa massa onödigt som man alltid gör på Ikea.
 
Mitt i all stress så var det dags för hockey, LHC skulle möta AIK, en rolig match trodde vi, men 0-0 efter tre perioder och vi trodde inte våra ögon, det sämsta jag har sett i hela mitt liv, jag var riktigt förbannad. Blev ju inte bättre när LHC saknade hejjarklack och dom bredvid oss var helt jävla efterblivna, jag var lack på riktigt. 
 
Nu är jag hemma och bortsett från hockeymatchen så  var det en jävligt go dag.
 

Kommentarer
Postat av: Kjelle

Varför valde du svampvarianten? Brukar alltid finnas med sojaburgare.

Svar: javet, just därför så åt vi där, älskar deras burgare. Men i Lkpg så fanns inte sojaburgare? helt jävla sjukt
None None

2013-02-03 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin