Måndagsfan

Exakt för en vecka sedan var jag så jävla nökjd och planerade min vecka, jag skröt lite om hur mycket jag skulle träna och hu rmycket skoj jag skulle göra. På tisdagen vaknade jag dundersjuk! veckan sög så jävla hårt.
 
Idag är det måndag igen, back to the gym! gick sådär, kände mig rätt klen, eller klenare än vanligt. Skulle försöka oss på nån slags grym pose, men misslyckades helt. Drog vidare och skulle försöka mig på lite DJ, det gick åt skogen, inget satt och jag fick helt enkelt sätta mig och glo på.
 
Så nu måste jag langa lite sköna bilder som gör mig peppad. Blir lite coola bilder på Joel som jag lärde känna i Åre förra året, en sån jävla skön dude och så sjukt grym på skidorna! Vi drog en heldag där han fick leverera och jag fick fota, respekt till han! Joel får rädda min kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin