Musik

Musik är en del av mångas liv, likaså för mig. Hemma, på jobbet, på gymmet å i studion. Jag älskar att lyssna på musik.

Sen finns det sån musik som man mår dåligt av. Taktida är ett sånt band, ett av världens sämsta band, jag blir förbannad när jag hör dom, jag vet inte vad som gör det, men dom är äckligt dåliga! Å sen, för kanske ett år sedan så hörde jag en låt på radion på jobbet, det lät som taktida fast på svenska?!?!? Stiftelsen heter dom visst, och det är ju han som sjunger i taktida! Jag tror fan dom är ännu sämre! Helvete!!!!!

Här har ni 3 sköna låtar som man blir pepp av varjefall!

Macklemore & Ryan Lewis - Cant hold Us

Public Enemy - Harder than you think

Nari & Milani - Atom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin