Näringsrikt?

Hungrig som en flodhäst gick jag till matsalen idag, man kanske inte ska ha så höga förväntningar på skolmaten men man hoppas ju alltid att det ska vara nåt gott.

Jag mina mungipor ändrade direkt position när jag såg maten. Potatisgratäng med morötter i. Jag frågade vad det var till, men det var inget som fattades.

Jag blir så jävla trött på dålig skolmat! Ungdomar som håller på att växa och det är så sjukt viktigt med näringsrik mat, så serveras detta. Vilket jävla skämt!!! Västerviks kommun, kanske dags att börja tänka över vad vi gör med ungdomarna, vår framtid!

Bättre mat skulle ge lugnare skolor, bättre resultat och betydligt mindre energisricka å godisätande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin