Raserad tisdag

Jag var nästan lite stolt igår när jag skrev hur mycket jag skulle göra och hur fullbokad jag var. I morse vaknade jag med ont i halsen, bara stryka min aktiviteter för idag och se hur jag mår i morgon. Sov 2.5 timma efter jobbet, jävlgit skönt, men vet inte om det gjorde någon nytta.
 
Idag är jag sjuk, jaha, hur jävla skoj är det att läsa om? Varför skriver jag ens det? borde göra en status på fb om det oxå, lägga upp en bild när jag ser trött ut på instagram, se om någon bryr sig. Det här med bloggar, fb, instagram och alla andra sovial medier är rätt lustigt när man tänker efter, som tur är så tänker jag inte efter så mycket och kör ändå. Någon kanske bryr sig, skickar en hälsning eller tycker nåt man skriver är skoj, så jag fortsätter ett tag till.
 
Får se hur jag gör ikväll för att bli lite friskare.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin