Tjena veckan

Måndag, ny vecka nya möjligheter. Ibland undrar jag hur jag hinner med allt. Hur kommer det se ut när jag inte pallar mer? dö på soffan, nej fy fan! jag kör sålänge kroppen pallar, å det är många år till hoppas jag.
 
Jag ångrar en grej jävligt mycket, blev erbjuden att hoppa på dj-utbildning för ett år sedan, tackade nej. Fan oxå. Hade ju gärna haft ett års mer erfarnehet just nu. Men ska ta tag i det på riktigt och köra på hårt!
 
Jobb, Actic, fotboll, DJ-träning och nu är jag hemma 21.54. En fullspäckad dag och så ser resten av veckan ut oxå. Men sålänge man trivs och mår bra så är det bara att köra.
 
Tisdag: Actic, fotboll, hänga med Alex
 
Onsdag: Testträna på TR, fotbollshäng med några sköna dudes (Sverige - Argentina)
 
Torsdag: Heldag i Kisa med jobbet. Actic och kanske DJ
 
Fredag: Jobb, Actic, DJ med Anna
 
Lördag: Actic (kanske vila), sen häng med mina dudes, ingen utgång!
 
Söndag: Första träningsmatchen för säsongen. ÅFF u19 på kopparvallen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin