0490 skate

För många år sedan, tror det var 2007 så startade jag och Ugh tillsammans med några kids 0490 skate. Vi var trötta på den risiga lokalen ute vid lucerna och vi ville starta något gött för alla skatare i viken. Trycket blev stort och ganska så snart hittade vi tillsammans med kultru och fritid en lokal på folkparskvägen. Lokalen var ganska så liten men den funkade för oss.
 
Nu idag har vi kvar samma lokal, den är fortfarande liten, men det är fullt ös där på alla kids och nyligen har den renoverats och byggts om. Det är så gött att se kidsen stå och hänga på låset och är så peppade på att skata. jag har själv klivit lite åt sidan och gått ur styrelsen efter 4 år som ordförande.
 
Jag tycker att det är sjukt viktigt att föräldrar hjälper till och att det finns eldsjälar som gör så att föreningen går runt. Nästa projekt är betongpark!
 
Sitter på jobbets dator och jag hittar bara bilder från minirampen i Byn, som oxå är uppstyrd av 0490 skate!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin