2012, årets...

Ska göra en lite kort frågeställning till migsjälv om året som gått.
 
Årets hunk: Utan tvekan väderhunken Tobbe, plats 50 bland Sveriges sexigaste män säger allt.
 
Årets skönaste: Tjänstledig i 2 månader, fullspäckat med snowboard och sköna häng.
 
Årets jobbigaste: Att bo i en lägenhet som renoveras, i 6 månader?!?
 
Årets värsta: När vi hajkade i St.anton och det fanns EN väg ner. 1 meter brett och 300 meters stup på varje sida, det var inte bara det värsta iår, utan i hela mitt liv.
 
Årets sötaste: Alex och Ninas hund Frasse, jag dör så söt.
 
Årets räddning: Fritz som fixade VIP listan på Maskinen i Hultsfred. Vi slapp en mil lång kö i 20 minus.
 
Årets sämsta: Jag vet inte om det är sommaren eller DIF hockey?
 
Årets låt: Hungry Hearts med Nuase, våran pepplåt innan matcherna.
 
Årets film: Mammas pojkar, vi dog på den filmen!
 
Årets största: Min och Ughs glass på smultronstället: Colosseum! 20 kulor, mjukglass, grädde, kex, bär, frukot och godis.
 
Årets flopp: Vår sommarfilm som filmades men aldrig redigerades.
 
Årets spontana: Emmabodafestivalen
 
Årets konsert: Såg många bra spelningar iår. SHM, Rihanna, Refused. Men bäst var Jay-z och Kanye West.
 
Årets klädesplagg: Pappas hemglasströja som ALLTID är på, oavsett jobb eller julafton. (han har dock 30 stycken)
 
Årets jobbigaste: Sista träningspasset med Berka och Rydersten, helvete så jobbigt!
 
Årets smärta: Mina fötter, tur att dom aldrig mer ska tatueras.
 
Årets frihet: Min diskamskin, det är min bästa investering ever!
 
Årets tyngsta: Morgan Phil
 
Årets varmaste: Sista dagen på semestern i Malmö. Tropisk värme!
 
Årets flottigaste: El Greco från Torino.
 
Årets kallaste: När vi skulle göra ett nakenfoto på en bergstopp i St.Anton
 
Årets nya vän: Gullan som tog hand om mig (stiv) i Åre.
 
Årets träsmak: Träbänken i slottsruinen. Satt där i påtok förmånga timmar under visfestivalen.
 
Årets mest använda: Antingen Ödlans soffa eller farsans hemglasströja, delad förstaplats!
 
Årets mest störiga: När jag och 4 polare blev bestulna på våra iphones, sjukt omständigt och störigt!
 
Årets avslutning: Att få avsluta 2012 i en bubbelpool tillsammans med fina vänner.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ugh

fin glass..
dra över alla klipp så gör jag sommarfilmen..

Svar: det är ju ett gäng klipp och ett gäng GB, men det löser jag då. ska se om jag hittar nåt fett usb
None None

2013-01-02 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin