Fartfyllt

Trodde att det skulle bli en lugn fredag, jag hade fel, jävligt fel. Som dom flesta vet så har jag oftast sjukt mycket överskottsenergi och har svårt för att bara lägga mig i soffan å chilla. Jag hittade två ensamma själar som oxå var sugna på nåt skoj, vi drog till jobbet och mosade av ett crossfitpass
 
Front squat 40kg 10 st
Clean & Jerk 40 kg 10 st
box jumps 10 st
pull ups 10 st
burpees 10 st
 
4 varv
 
Efter 2 varv åkte tröjan av, det är lite spännigt att köra i bar över, men det är jävligt skönt och peppande. Vet att många hatar en för det, men så är det.
 
Avslutade det hela med en pinigsturnering. Den tror jag inte Eberg å Jolla vill att jag ska kommentera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin