Life on the edge

För drygt ett år sedan gjorde GTV en liten dokumentär om mig och mitt sätt att leva. Det var sjukt skoj att ha ett filmteam efter sig under en vecka, men det är egentligen sjukt hur lång tid det tar att filma för att få ihop 10 ynka minuter. Kan ju föreställa mig hur jävla lång tid det tar att spela in 1 timmas dokumentär.
 
Life on the edge som filmen heter är ingen action direkt, men kommer att vara skoj att titta på om ett gäng år. Skoj att några av mina elever och kollegor ställde upp, och givetvis mina homies.
 
Att leva som Straight edge är en del av mitt liv, och så kommer det alltid att vara. True story.
 
För att se filmen, gå in på http://www.gtvgamleby.se/webtv.html scrolla ner förbi alla "diskuss" och "kustnytt" så är det en bild på en skateboard med rubriken "lifen on the edge"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin