Ljusare tider

Nu går vi mot ljusare tider, det känns sjukt skönt! Men ändå så är det nästan mörkt när man kommer hem från jobbet. Just nu är man inte som piggast och man skulle behöva lite extra energi.

Jag funderar rätt ofta på hur det skulle vara att bo i ett kand som är varmt året om och där solen nästan alltid skiner, hade man blivit trött på värmen då?

Här i Sverige har vi 4 olika årstider men det är ändå sommaren de flesta ser fram emot. Just nu skulle jag kunna tänka mig sommar året om!! För här i viken gör inte snön någon nytta för tillfället, ge mig ett stort berg å en skön park så kan jag ha snö året om! Hade varit coolt att testa, men jag är nog lite för hemmakär och lat för att testa ett åretomboende i ett annat land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin