Mobilspel

På mitt jobb så finns det en hel del kids, nästan 350 stycken. De flesta har iphones eller andra hyffsat nya mobiler och det snackas och spelas en hel del mobilspel. Innan jul så var det bike race för hela slanten, några spelade quizkampen, men det var bara en bråkdel. Att få tag på ghostbike och spöa alla andra var målet, jag var i toppen men inte ens nära de bästa.
 
Nu är bikerace helt ute, förutom hos mina polare som nyss har fått upp ögonen för det, å dom är en enkel match för mig. Men hur som helst så är det nya spelet head soccer. Ett enkelt fotbollsspel där man ska försöka vinna matcher och få nya gubbar som har olika specialare. Det är ett sjukt roligt spel och som alla andra spel så blir man helt fast i det, så vill ni vara med i spelmodet så ta hem head soccer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin