TR

För nästan ett år sedan bytte jag gym efter 3 års träning på TR. Nu kör jag på Actic och trivs ganska så bra där. Jag och Joel har brjat köra mer och mer crossfit och iblnad kan det kännas lite trångt och man får inte in rytmen riktigt. 
 
Ryktet om en crossfitbox på tr gjorde oss intresserade att dra dit och kolla. Lägligt nog skulle vi riva av ett spinningpass på just TR ikväll, vänligt nog så frågade jag om vi kunde kolla in gymmet efteråt, men vi fick inte träna, bara titta. Förstår inte riktigt hur man ska locka nya kunder om man inte får testa, jag blev mycket besviken.
 
Jag ställde upp på en bild för deras reklam nu under julen, det gjorde jag för att vara snäll, å då kan man ju tänka sig att få något snällt tillbaka. 
 
Efter spinningen gick vi in å KOLLADE hur det såg ut, de med TR-kort testade lite, vi fick snällt titta på. Jag tyckte hela boxen var riktigt jävla grym och vill börja träna där igen. Blir att slänga iväg ett mail och kolla igen om det finns möjlighet att få testa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin