Öland

Efter en hård helg och visfestivalen bestämde vi oss för att dra till Öland och se vad den avlånga ön hade att erbjuda.

Albin trodde vi skulle vara borta en månad så han tog med hela garderoben. Förfest i Kalmar och sedan mot Borgholm och strandhotell. En av Sveriges fetaste nattklubbar. Söndagar är bäst då det är halva priset i baren, dvs sjukt billig fanta.

Stället är jävligt nice men set är oxå rätt sliskigt där. En hel del rosa skjortor, pikéteöjor med uppvikt krage. Såg även en snubbe i VITA brallor och en med skinjacka inomhus (100grader) ja det fanns allt möjligt där inne. Och extremt många som trodde dom var snyggast i Sverige, som tur var så var det ingen risk, för vi visste ju att vi var snyggast i Sverige. Det var svettigt, skoj och sjukt bra dag. 

Natten spenderades på en luftmadrass för min del, jag höll på att frysa ihjäl då golvet var helt sinnessjutk kallt och kylan gick rakt upp i min kropp. Jag överlevde natten och i morse var det ett gäng slitna själar som vaknade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin