Avslutningsmiddag

Asså seriöst! Avslutningsmiddag med niorna och alla var så sjukt fina! Uppehåll och jag tror att solen kikade fram en stund oxå, hur härligt som helst. 
 
Det är svårt att fatta hur snabbt åren går, för 3 år sedan var dessa elever små blyga 7or som spelade rundpingis och busade i kafeterian. Nu har dom växt på sig och ska vidare till gymnasiet. Så många fina och härliga minnen tillsamans. 
 
De sista veckorna sammasvettsas alltid klasserna extra mycket och dessto närmre avslutningen man kommer dessto jobbigare blir det att skiljas åt. Ellen Key står kvar och man är alltid välkommen att hälsa på.
 
Sång, dans, tal och god mat serverades ikväll. Sån himla härlig stämming och det ska bli så sjukt tråkigt att dessa elever lämnar skolan, men som Anna Karin sa, tack för att vi har fått lånat er dessa tre år, det har varit fantastisk och nu ska ni vidare i livet och vi önskar er all lycka. 
 
Jag fick en present av 9M som jag jobbar en hel del i, en fotboll som alla hade signerat. Asså den presenten var klockren och så sjukt fin. Jag blev så sjukt rörd och det är väl bara försmaken tills i morgon för då kommer jag stortjuta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin