Premiärdopp

Korpa är en del av mitt liv, det är med gråten i halsen jag skriver att en dag som denna åkt till Löga istället. Men ingen ville dra till korpa så jag fick haka på strömmen ut.

Löga är så sjukt dåligt, glas överallt och badet är ett av vikens sämsta, grunt och massa sten. Enda bra med löga är beachvolly.

Hur som helst så stekte solen på och man blev givetvis badsugen. Jag och Andy klunsade om vem som skulle hoppa i först. Jag förlorade och skulle bjuda på en räka, årets första. Den satt fint men i vattnet möttes mitt huvud av en sten. Det blödde en hel del och det blev ett besök på sjukan. Där fick jag sy ihop jacket.

Sjukhusvesöket gick rätt snabbt så jag kunde återigen bege mig ut i solen, men nu får jag inte bada på ett gäng dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin