Skolavslutning

Skolavslutningen är så sjukt splittrad, härlig, mysig, fantastisk men samtidigt sjukt sorglig och jobbig. Men att släppa iväg eleverna på ett härligt sommarlov är alltid en lycka. För trots alla tårar så vet man att det är mycket fantastiskt som framtiden har att vänta.
 
Jag visste redan sedan innan att det skulle bli gråtkalas, alltid samma visa varje år och iår kanske lite extra med tanke på att de sista veckorna har varit speciella.
 
Det började direkt i 7m2 där jag fick en sån sjukt fin bucket med blommor där jag symboliserade en stor blomma i mitten och blommorna runt om var för varje elev. Sedan fick jag en sjutk fin tröja med klassfoto, alla atografer plus en fin text på ryggen " du kommer alltid att finnas i våra hjärtan"
 
Så jag började gråta 5 redan vid halv 9 sen fortsatte det. Kyrkan var jättetrevlig och fina uppträdanden. Sen tack å hej med niorna, ja ni förstår själva... 
 
Avslutningsfika med personalen, jag blev inte avtackad där för vi jobbar fortfarande på att  jag ska få vara kvar på Ellen Key.
 
Det är sånna här dagar man fattar varför man har världens bästa jobb och hur fina alla elever är. Ni är så sjutk BÄST! Hoppas ni får ett fantastiskt sommarlov och att vi springer på varandra i sommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin