Brädor

Känner att leveransen av bra inlägg har sjunkit de senaste dagarna, dags att rycka upp sig igen. Ibland blir det att man skrivet ett inlägg för att man känner sig tvingad, eller tvingad är jag inte, men för dom som dagligen kollar in här å förväntar sig något nytt inlägg så vill man ju gärna ha nåt fräsigt inlägg.
 
Idag visste jag inte vad jag skulle skriva om så jag kom på att några har skrivit förslag på vad jag ska skriva om, den först som skrev till mig ville att jag skulle skriva om mina brädor, kanske inte världens roligaste men just han tyckte det var spännade så givetvis blir det ett litet inlägg om det.
 
Jag började åka skateboard när jag gick i 7an, åkte för fullt på stationen och på ung kultur som var vårt hak då. Vi skatade dagligen och det var ett sjukt stort gäng. Jag slutade under min gymnasietid och tog upp det lite senare, jag har mest varit en glidare och inte speciellt grym, visst sätter jag lite trick fortfarande. Jag var ordförande i 0490 skate i 5 år men nu har jag lagt det på hyllan.
 
Vad det gäller snowboard så åkte jag för första gången när jag var 18, jag fastnade direkt. Jag har gjort en säsong i Trysil och en i Hemsedal, det är typ det bästa jag gjort. Varje år åker jag någon vecka och förra året var jag ledig 2 månader och åkte runt på olika skidorter.
 
Vad det gäller min brädsamling hemma så har jag 6 snowboards och 12 skateboards som hänger i mitt rum. Det är mest som prydnad som visar att det är en del av mig. Snowboardsen är användna medans skateboardsen är helt nya. Istället för en tavla så har jag alltså brädor på väggen, ganska snyggt och personligt enligt mig.
 

Kommentarer
Postat av: LINN

fräscha brädor stevO! vart blire i år? eller har du redan varit iväg?

Svar: Tack :) jag ska till Sälen med Mejeriet sen ska jag försöka åka till Åre. du då?
None None

2013-03-06 @ 22:31:52
URL: http://liinnmaria.blogg.se
Postat av: LINN

Nice! Jag har ju varit i trysil två gånger denna säsong, hoppas på en tredje om plånboken, skolan o jobb tillåter! :)

Svar: Jag är avis, vill oxå dit
None None

2013-03-09 @ 14:24:25
URL: http://liinnmaria.blogg.se/
Postat av: LINN

riktigt fräscht där alltså! man får passa på när syster säsongar ;)

2013-03-12 @ 18:57:47
URL: http://liinnmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin