Halo

Under sensommaren och hösten så spelade vi en hel del Halo, någon gång i veckan smalade vi ihop ett skönt gäng grabbar och levde oss in i tvspelets värld. Men under vinter har det dött ut då många varit ute på äventyr.
 
Idag var det dock dags igen, 6 trappra krigare var redo för en helkväll. För mig som är rätt dålig så är prio 1 att äta gott, blev pizza, choklad, påskmust å lite nötter. För dom som är bra så är handkontrollen prio 1, den släpps aldrig! Andy är helt klart bäst.
 
I pauserna så blir det en hel del skratt, tjo och tjim. Vi vägde in oss och konstaterade att vi hade en tungviktare med oss, han vill helst vara anonym.
 
Jag korar Rydersten till kvällens sämsta lirare, jag är i mittenträkset men på god väg upp. Al Qaida camper gav upp efter ett tag, men jag tror att han kan höja sig till nästa omgång. Hunken Hallberg är alltid bra och svårdödad. Kihlman blir nog mest lack av alla men var en jävel på alla mot alla.
 
Nu blir det att vila upp sig inför morgondagens träningsmatch mot IFK Oskarshamn.
 

Kommentarer
Postat av: Björn

En slant på att det är Andy som väger tyngst.

Svar: Nej han var inte ens topp 3
None None

2013-03-02 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin