Namn

Ikväll har jag å Anna dunkat bra musik i studion, riktigt bra drag! Anna, Henke och E.L.A lirade på Palle i lördags så Anna är verkligen på hugget. Nu gäller det för mig att träna stenhårt för vi har två spelningar inbokade. Det är bara en som är officiell änsålänge.
 
Nästa fredag, den 15e mars spelar Kez & Karlem och sen jag å Anna innan Malcom B kliver upp på scenen, ska blir riktigt fett med första spelningen, ett ganska kort set.
 
Den andra spelningen är lite längre fram och det kommer att bli galet. Mitt problem är dock att jag inte har nåt fräckt namn, DJ Steve kan funka, men skulle vara skoj med nåt annat och jag har idetorka. Jag och Anna kallar oss inget heller och "DJ Steve & Anna" känns sådär. Så det skulle vara skoj med lite hjälp med "artistnamn". Ge lite förslag så man har nåt att gå på. 
 
Är det någon som droppar något klockrent så blir den givetvis belönad med något ruggigt skönt pris! Skriv som kommentar eller PM på facebook.
 

Kommentarer
Postat av: Ralle S

Steve + Anna = Stanna :) !!

2013-03-06 @ 22:27:17
Postat av: Psionic

jag gillar våra värsta år så jag säger Grandmaster Steve.

2013-03-06 @ 22:34:44
Postat av: Anonym

stevedge, x-son, edge-s, stv, x-hunter, BazzMaster, BeatMaster, PartyStyler, django

Svar: Vem är anonym?
None None

2013-03-07 @ 00:01:21
Postat av: Asien Crew

DJ Zana! Vid behov kan du lägga till Nkpg

Svar: Kom hem så ska jag spöa Jullan, Goransson, Lovisa FA, Rastaflätan och Hilda på Halo..
None None

2013-03-07 @ 03:35:37
Postat av: Asien Crew

DJ Zana! Vid behov kan du ju lägga till Nkpg

2013-03-07 @ 05:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin