Omelett?

Jag är inte så kräsen, men idag så höll jag på att spy i matsalen! Det vidrigaste jag någonsin smakat serverades. Någon slaskig omelett och en stuvning med morötter till. Näringsvärdet måste ha varit minus!

Jag fick tag på kostchefens nummer och undrade om någon skämtade med dagens mat? Det var visst inget skämt utan helt på riktigt. Hon tyckte att det var bra att jag ringde och dom har fått in flera klagomål på den vegetariska maten, detta ska åtgärdas så snabbt som möjligt.

Inte så lustigt att kidsen dricker energidricka och käkar godis för att få upp blodsockret när detta serveras i skolan!


Kommentarer
Postat av: linn

ser ut som en bytta med smör! fräscht

2013-03-19 @ 15:40:54
Postat av: Das Skåp

Fyfan så vidrigt, bra att du ringde! Jävla skandal hur de kan servera de där. Speciellt till stundenter. Shit!

2013-03-19 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin