Oskulden

Sitter i soffan, eftersvett, hög puls och trasiga byxor. Oskulden som dj inför publik är tagen och det har varit en sjukt fet kväll.
 
Mejeriet bjöd på totalkväll med massa olika saker att ta del av. Martin målade graffiti, breakdanceworkshop, dj workshop, dans, sång och sen var det dags för DJ Kez och Karlem. Dom levererade och dunkade på totalt i 30 minuter. Direkt efter gick jag och Anna på..
 
Det var svårt att höra musiken i lurarna, det var stressigt och ganska nervöst. Det första som hände var att alla mina låtar var borta från USB, som tur var så hade jag en dator med mig så det löste sig ganska snabbt. Har kännts bra i studion men detta var helt annorlunda. Det gick helt ok, inte helt tajt och ljudet hade svajat en del. Men att stå bakom dj bordet och röjja och se publiken var magiskt, JÄVLIGT fett! Får tacka Anna som röjde som en gud och Henke som stöttade oss i bakgrunden. Antar att det blir en hel del läxa att köra på tills nästa gig. Hoppas Henke är snäll mot oss på måndag när vi ska gå igenom spelningen.
 
Sjukt nice att få spela för nästan 500 pers på första spelningen!
 
Men ändå gött att äntligen ha fått spela, underbart!! Får se om det dyker upp några bilder från när vi lirade.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin