Skitibyx

Idag skulle jag gå ner i källaren på jobbet och kolla efter en tavla. Källaren är mörk, kall och alltid lite läskig. Idag var den visst ännu läskigare. Jag kom ca 5 meter in i den långa gång som är i källaren, längre fram ser jag något hänga, något som liknar en människa, jag flydde som en oljad blixt och hämtade Erik som är biff och som jag trodde inte rädd för nåt. Vi kom nu ca 10 meter in då Erik upptäcker något som linkar en eld i ett mörkt rum. Vi vände om och la benen på ryggen. 

 

Efter mycket om och men så bestämde iv oss för att kolla på vad det var. Som tur var så var det en docka som hängde där, men såg på långt håll ut som en människa, det var sjukt äckligt och jag ska aldrig mer gå ner dit själv igen.

 

Under eftermiddagen bjöd jag ner både lärare och ugndomar för att skrämma dom, å fy fan vad alla var rädda, även vaktis var lite pinknödig!

 


Kommentarer
Postat av: Skitibyx

Tyckte jag läste samma text i ett tidigare inlägg?

Svar: haha, fan så sjukt detta blev!
None None

2013-03-08 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin