Spelning

I morgon är det min första spelning någonsin. Jag har aldrig spelat i något band, sjungit i nån kör eller gjort något slags framträdande. Eller just ja, jag har mimat ett gäng gånger till lite olika artister och när jag gick i lågstadiet var jag med på en luftgitarrstävling, jag kom 2a!
 
Men i morgon är det alltså dags att inta scenen, tillsammans med Anna. Har kört lite i veckan och har inte kännts helt klockrent. Men i morgon gäller det att ha fokus, men sammtidigt släppa loss och ha skoj, det är ju därför vi gör det här.
 
Spelningen är på Mejeriet under deras totalkväll. Det kommer vara andra DJs där, graffitti, ledshow, dansuppvisning och sen avslutar Malcolm B från X-factor hela kvällen. Vi spelar precis innan så är ganska sent.
 
Hoppas att ni kommer dit å kollar in vårt gig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin